spacer
 
 

Geachte relatie,

MullerVisual Communication hecht veel waarde aan service en kwaliteit. Dat betekent dat wij niet weglopen als er onverhoopt eens een fout is gemaakt. Is dat het geval, dan bieden wij u natuurlijk bij deze op voorhand onze excuses aan. Wij zorgen dat de klacht, onvolkomenheid of afwijking op zo kort mogelijke termijn wordt opgelost. Om beter inzicht te krijgen in de verschillende klachten en afwijkingen, is het noodzakelijk uw opmerkingen, klachten en aandachtspunten schriftelijk in te dienen, bij voorkeur via e-mail.

In uw melding dienen de volgende zaken minimaal te worden gemeld:

  • Bedrijfs- en contactgegevens
  • Gegevens van de bestelling (ordernummer,datum, aantal, afleveradres)
  • Duidelijke omschrijving van uw klacht.


Indien mogelijk ontvangen wij graag een voorbeeld van het foutieve drukwerk. Dit kunt u - met een kopie van uw e-mail - sturen aan:

MullerVisual Communication
Mr. E. Prince/Kwaliteitscontrole
Keurenplein 4
1069 CD AMSTERDAM
T 020 - 410 61 13
E klachten@grafiplaza.nl

Wij danken u voor de moeite en bieden nogmaals onze excuses aan voor de overlast.

 
spacer