MullerVisual Communication vormt het grootste bedrijf binnen het gebouw GrafiPlaza, een meer dan compleet multimediaal communicatiecentrum aan het Keurenplein, een A1 locatie in Amsterdam. De aangesloten partners in GrafiPlaza maken door hun unieke samenwerking de realisatie mogelijk van wereldwijde projecten. Van idee tot uitvoering en (administratieve) afhandeling; communicatie van A tot Z onder één dak. Uniek, praktisch en inspirerend.

Meer info

 
 
 
  MullerVisual neemt drukkerij Toms over

MullerVisual neemt drukkerij Toms over Sinds begin dit jaar maakt drukkerij Toms BV onderdeel uit van MullerVisual Communication. Drukkerij Toms BV is een erkende autoriteit op het gebied van proefdrukken. De specialisten van Toms testen desgewenst uw drukwerk om onomstotelijk vast te stellen of het eindresultaat in de praktijk precies zo uitpakt als het achter de computer is bedacht.

Lees verder...

  MullerVisual FSC gecertificeerd

Om ons MVO-beleid (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) nog meer vorm en inhoud te geven, heeft MullerVisual gekozen voor FSC. De afgelopen maanden hebben wij dit intensieve traject met goed gevolg doorlopen met als resultaat dat MullerVisual vanaf 1 juli 2008 officieel FSC is gecertificeerd. Aan de uiteindelijke FSC-certificering worden strenge eisen gesteld. Logisch, want door het FSC-keurmerk te (mogen) voeren, geeft de drukker een duidelijke garantie ten aanzien van de milieu-eisen en haar standpunt inzake mensen en milieu (wereldwijd).

Lees verder...

  MullerVisual eert Karin Bloemen

Precies 25 jaar geleden, op 27 oktober 1983, ging de allereerste (professionele) show van kleinkunstdiva Karin Bloemen ‘De zoon van Louis Davids’ in première. Om dit memorabele feit in stijl te vieren gaf La Bloemen op 27 oktober jl., een grote Jubileumshow in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.

Lees verder...

  Een heel leven geschetst in slechts zes woorden

Op een van de meest deprimerende plaatsen in de Randstad, het viaduct onder de A9 bij de Keizer Karelweg in Amstelveen, heeft een nieuwe galerie haar deuren geopend. Hoewel, galerie: op de wanden van het viaduct hangen twaalf posters in outdoor-mupi’s. De eerste tentoonstelling van galerie K2G bestaat uit twaalf zogenoemde zeswoordverhalen van schrijvers als Adriaan van Dis en Ronald Giphart, vormgegeven door bekende grafisch kunstenaars als Max Kisman en Gerard Unger. Het eerste zeswoordverhaal zou in de jaren twintig geschreven zijn door Ernest Hemingway: ’For sale: baby shoes, never worn.’

Lees verder...

  MullerVisual sponsort Samenloop voor Hoop Amstelveen

Op 6/7 juni 2009 hield het KWF de SamenLoop voor Hoop in Amstelveen. SamenLoop voor Hoop is een uniek 24 uur durend wandelevenement waarbij deelnemers de strijd aangaan tegen kanker.

Lees verder...

<< vorige  1  2  3  4  5  6  7  volgende >>