spacer
 
 
ReclameKlassiekers in de beurs van Berlage
22-12-2010 8:48:27

IMG00047-20101218-1107

Reclame vormt onderdeel van onze persoonlijke geschiedenis én van onze nationale cultuur. Reclame laat ons, op een vaak amusante en soms indringende wijze, zien wie we waren en wie we zijn. Vraag een willekeurige voorbijganger op straat wat zijn lievelingsschilderijen zijn. De kans is groot dat de oogst mager is. Stel diezelfde voorbijganger nu eens de vraag wat zijn favoriete reclamecampagnes of commercials zijn.

Op de tentoonstelling 'ReclameKlassiekers' in de Beurs van Berlage zullen bezoekers een tocht maken langs een historische mix van publieksfavorieten en van campagnes die volgens vakgenoten klassiek zijn. Bijvoorbeeld het allereerste Blue Band meisje, het destijds controversiële 'Liever naakt dan namaak' of de Even-Apeldoorn-bellen commercials van Centraal Beheer.

 

 

IMG00053-20101218-1112

De MullerVisual crew in gesprek met een sponsor

 

 

Openingstijden:
Elke dag van 11.00 tot 17.00 uur.
Geopend op beide kerstdagen; gesloten op 1 januari.
Entrée: Beursplein 1 (naast het Beurs van Berlage Café)

Entréeprijzen:
Volwassenen 12,50 Euro
Kinderen tot 12 jaar betalen één Euro voor elk jaar dat ze oud zijn.
De Museumjaarkaart is niet geldig.

Tickets bestellen, en alle overige informatie, op de speciale website:

http://www.reclameklassiekers.nl/

 

 


 
spacer